Dlaczego Twoje dziecko tak bardzo chce mieć zabawki z reklam?
Odpowiedź wydawałaby się oczywista: ponieważ tak działa reklama. Jej zadaniem jest wzbudzenie w dziecku pragnienia posiadania tego, czego nie ma. Po obejrzeniu spotu reklamowego maluch w jednej chwili może rzucić w kąt dotychczas ulubioną zabawkę, o którą tak długo prosił, i marudzić o tym, że chciałby mieć nowe z reklam. Przyjrzyjmy się temu mechanizmowi trochę bliżej.
2018-09-04, 11:32

Zwykłe zabawki to za mało

Zwróciłaś uwagę, gdzie najczęściej pojawiają się reklamy zabawek? Nie na billboardach, których dziecko nie zauważa w czasie jazdy samochodem, nie w radiu, w którym nie da się pokazać obrazów. W telewizji, i to w konkretnym czasie. Reklamy zabawek emitowane są w przerwach w czasie programów dla dzieci. Szkraby niecierpliwie czekają na następną kreskówkę, a wtedy ich oczom ukazują się kolejne gadżety, najczęściej interaktywne. Są kolorowe, poruszają się.

zabawki z reklam fingerlings

W jaki sposób reklamy przyciągają?

Ponieważ Twoje dziecko ogląda te same kreskówki, co jego koledzy i koleżanki z przedszkola, wszyscy widzą te same reklamy. Prezentowane w nich zabawki stają się modne i prędzej czy później któryś z rodziców ugnie się i kupi swojej pociesze wymarzony gadżet. Rówieśnicy też chcieliby go mieć. Bo właśnie tak to działa: dzieci chcą tego, co mają ich koledzy. Często jednak okazuje się, że wymarzone przedmioty wyglądają w telewizji atrakcyjniej niż w rzeczywistości.

zabawki z reklam wesoła piłka

Czy warto kupować zabawki z reklam?

Tak, o ile nie są to tylko modne gadżety, ale przedmioty, które mogą jakoś wesprzeć rozwój Twojego dziecka. Trudno jednak rozpoznać to po kilkusekundowym spocie. Dlatego przed zakupem każdej zabawki z reklam dobrze poczytać na jej temat w internecie.

KONTAKT / AUTOR
Manfi
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.